Jak najít ty nejlepší slevy na oblečení
Internet ukrývá mnoho slevových kódů
Najít opravdové slevy na oblečení není tak těžké, jak se mnohým lidem zdá. Snížit konečnou částku, která se vám strhne z kreditní karty po kliknutí na tlačítko „koupit” může být daleko nižší. Stačí využít svět internetu, který nám otevírá své brány.
Existují totiž portály, které se zaměřují ryze na shromažďování slevových kuponů. Většinou stačí zadat do vyhledávače název e-shopu a připsat k tomu „slevový kód” nebo „slevové kupony” a rázem vyjede několik možností, z nichž stačí kliknout na jednu webovou stránku.
Zatímco někdy člověk chytí “pouze” desetiprocentní slevičky, jindy narazí i na kódy, které sníží pořizovací cenu až o 20 %! A to je pak, panečku, jiné nakupování, nemyslíte?
Pomoct mohou i internetové srovnávače
Slevové kódy na spodní prádlo nebo na stylové oblečení se často nachází i v internetových srovnávačích, kam většinou zamíříme v okamžiku, kdy si nejste jistí tím, jestli je daný model opravdu tím pravým. Chcete vědět, jaké jsou jeho přednosti, případně jaké jsou zkušenosti lidí, kteří si daný kousek koupili před vámi.
Výhodou internetových srovnávačů je také to, že shrnují prakticky všechny portály, které se na trhu nachází a kde dané oblečení seženete. Během chvilky zjistíte, kde šaty nebo dlouho vyhlédnuté džíny najdete za nejnižší cenu. Nestane se vám tedy, že byste něco koupili nevýhodně.
Odběr newsletterů je vždycky dobrý nápad
Naházeli jste si do svého virtuálního košíku zboží za tisíce a přejete si, aby se alespoň o něco snížila pořizovací cena nového vybavení vašeho šatníku? Pokud jste na slevových portálech nenarazili na nic, co by vašemu oku lahodilo, nezoufejte, existuje totiž další možnost, jak celkovou sumu za objednávku snížit. Můžete totiž odebírat newsletter.
Řada lidí nad touto možností jenom mávne rukou, protože nechtějí, aby jim co měsíc chodil do e-mailové schránky další reklamní leták. Jenže nikde se nepíše, že odběr newsletteru nemůžete záhy po dokončení objednávky zase odhlásit. Je to takové provizorní řešení, které přinese minimálně desetiprocentní slevu, což se hodí, nemyslíte? Zejména, pokud je vaše objednávka dražší než několik stovek.
Dejte si pozor na podvodníky!
Počkejte si na každoroční akce v roce
Pokud patříte k nákupním maniakům, pak víte, že během roku dochází v módním průmyslu k několika zajímavým akcím. A během nich jdou ceny dolů o padesát, někdy až o sedmdesát procent. I proto řada žen vyčkává, až tyto akce dorazí a kupují pouze v těchto chvílích.
Mezi nejoblíbenější patří především Black Friday, který zpravidla začíná už během října a končí v listopadu. V Česku se toto slevové šílenství nespecifikuje na jeden den, jako je tomu ve Státech, ale slevové akce nastupují už poměrně brzy a stejně tak i dlouho trvají.
Hned poté nastupuje takzvané CYBER MONDAY, což je pondělí nastupující ihned po Black Friday, kdy také získáte zbylé věci (co po pátkovém šílenství zůstaly) za ještě nižší ceny (problém však bývá s nedostupností ideálních velikostí).
Ještě předtím však na jeden víkend během září nastupují slevy na Dny Marianne, do kterých se zapojují jen některé obchody a nabízí akce, které si sami určí. Zatímco někde se nabízí procentní sleva, jinde dárek k nákupu. Ale i to potěší, zejména pokud se jedná o něco, co jsme si stejně chtěli koupit.
Zdroje: