Nike, Netflix a spol: Toto jsou nejzajímavější firemní instagramové účty

Nike, Netflix a spol: Toto jsou nejzajímavější firemní instagramové účty
Úspěšné firmy potřebují zajímavou internetovou platformu, přeci jen je internet v dnešní době jeden z nejdůležitějších faktorů rozhodující o popularitě. Dříve se žádná firma neobešla bez dobré viditelnosti na Facebooku, ale v dnešní době se priorita online-prezence přesunula na Instagram.

Nike

Nike je inspirativní a vysoce kvalitní značka pro začínající a profesionální sportovce. Na jejich Instagramu nenajdete pouze nekonečný arsenál reklamních fotek sportovních bot či atletického oblečení, ale také ukázky ze sportovních rekordů, důležitých sportovních momentů a historky inspirativních sportovců.

Zdroj: Autor: lentamart / Shutterstock

Navíc pomocí Instagramu zdůrazňují a propagují svou kampaň zaměřenou na rovnoprávnost a skvěle komunikují se svými fanoušky.

GoPro

Kdo by mohl odolat instagramovému účtu patřícímu jednomu z nejzajímavějších producentů kamer. Fotografie z GoPro jsou vždy jedinečné, a toho využívá i samotná firma. Na jejím účtu nenajdeme pouze fotky přímo od firmy. Zhruba 80 % instagramového kontentu pochází od fotografů a uživatelů GoPro kamer. Tím umožňují sdružit neuvěřitelně velkou komunitu a propojit jejich jedinečné dobrodružství.

Old Spice

Old Spice je značka, kterou lidé bezpochyby znají. Když firma zveřejňuje příspěvky na Instagramu, je důležité udržet si vlastní značku v nějaké image, a to je něco, co Old Spice dokonale zvládá. Old Spice je známý díky svým velmi humorným reklamám a tento důvtip a humor si udržují i v online světě. Přitom nesmí chybět zdánlivě špatně vypracované greenscreen efekty a CGI, jež se vůbec ke scéně nehodí.

Netflix vlastní více než 5500 seriálů a filmů a má tím pádem zdánlivě nekonečnou zásobu obsahu ke sdílení.

Netflix

Netflix vlastní více než 5500 seriálů a filmů a má tím pádem zdánlivě nekonečnou zásobu obsahu ke sdílení. Přes svůj instagramový profil Netflix sdílí obrázky a krátké klipy ze svého archivu, aby udržel pozornost svých sledovačů. Netflix také miluje tvoření vlastních memů, které nejen pobaví, ale někdy dokonce přidávají úryvky z budoucích řad známých seriálů či nových filmů.

Zdroje: